OFTE STILTE SPØRSMÅL

Support
All support av tjenester fra Årvoll kabelnett, utføres av Get. Ved behov for support; se kontaktinformasjon.

Kundeforhold
Alle husstander som er kunder av Årvoll kabelnett gjennom kollektiv avtale med boliglaget, får også eget kundenummer hos Get. Den kollektive avtalen gir husstandene tilgang til ekstra tjenester som flere Get-bokser, høyere internetthastigheter mm. til rabatterte priser.

Når leiligheten er utleiebolig
Ved utleie bør leietaker selv registrere seg som kunde hos Get. Personen som bestiller tjenester er ansvarlig ved evt. tap og skade på utstyret og for betaling av bestilte tilleggstjenester.

Flytting
Ved flytting til eller fra bolig tilknyttet Årvoll kabelnett, henter/leverer du dekoder og modem selv. Kontakt Get eller oppsøk forhandler (Power XL Alnabru, Elkjøp Ullevål, Spaceworld Soundgarden i Storgata m.fl.)

Hvordan endre valgfrie TV-kanaler
Du kan velge innhold (kanaler) på get.no/velg-selv eller direkte i Min Get-appen.

Dekoder
De kreves en dekoder til hver TV.

Faktura
Årvoll kabelnett sender faktura til boliglagene 2 ganger i året. Henvendelser gjøres til USBL.

Get sender faktura for tilleggstjenester som er avtalt med den enkelte beboer direkte til den som har inngått avtalen. Henvendelser gjøres til Get.