OFTE STILTE SPØRSMÅL

Problemer med Telia Box (tidl. Get boX)?
Se tips til hva du selv kan gjøre her.

Support
All support av tjenester fra Årvoll kabelnett, utføres av Telia.

Kundeforhold
Alle husstander som er kunder av Årvoll kabelnett gjennom kollektiv avtale med boliglaget, får også eget kundenummer hos Telia. Den kollektive avtalen gir husstandene tilgang til ekstra tjenester som flere TV-bokser, høyere internetthastigheter mm. til rabatterte priser.

Når leiligheten er utleiebolig
Ved utleie bør leietaker selv registrere seg som kunde hos Telia. Personen som bestiller tjenester er ansvarlig ved evt. tap og skade på utstyret og for betaling av bestilte tilleggstjenester.

Flytting
Ved flytting til en bolig tilknyttet Årvoll kabelnett, bestiller du dekoder/modem ved å kontakte Leveransesupport  på telefon 21 90 60 50 eller via e-post til Leveranse.boligselskap@get.no.

Flytting fra en bolig tilknyttet Årvoll kabelnett, melder du ved å logge deg inn på telia.no.

Hvordan endre valgfrie TV-kanaler/TV-innhold?
Logg deg inn på telia.no og klikk deg inn på «Velg ditt innhold». Du kan også velge/bytte innhold direkte i Min Get fra Telia-appen.

Dekoder
De kreves en dekoder til hver TV.

Faktura
Faktura til boliglagene: Årvoll kabelnett sender faktura til boliglagene 2 ganger i året. Har du spørsmål om faktura, henvend deg til vår forretningsfører USBL.

Telia sender faktura for tilleggstjenester som er avtalt med den enkelte beboer direkte til den som har inngått avtalen. Logg inn på Min side på telia.no for fakturaoversikt eller kundeservice. Du kan også bruke Min Get fra Telia-appen.